První česká stránka o FC St. Pauli

Výhledově bych rád celý web přesunul na (staro)novou doménu sanktpauli.cz a provedl celkovou revizi obsahu. Stránky nejsou více jak šest let aktualizované, obsah je zastaralý, řada obrázků a videí se již nenačítá.

O spuštění nového webu budu informovat na tomto místě.

 

St. Pauli má nového kapitána, je jím Sören Gonther

21.07.2014 11:06

Dosavadní kapitán St. Pauli Fabian Boll ukončil v závěru uplynulého ročníku svou fotbalovou kariéru. Bylo proto třeba hledat kapitána nového. Kouč St. Pauli Roland Vrabec vsadil na 27letého stopera Sörena Gonthera. Jeho zástupcem byl jmenován brankář Philipp Tschauner

Gonther má podle Vrabce v kabině důležité postavení a společně s Tschaunerem patří také k těm nejkomunikativnějším hráčům. I proto trenér zvolil právě tuto dvojici. 

"Jsem velmi hrdý na to, že jsem se stal Fabianovým nástupcem. Také jsem mu hned napsal. Měl radost a popřál mi hodně štěstí. Myslím, že až poprvé vyběhnu na trávník na Millerntoru v zápase proti Celticu Glasgow, naskočí mi husí kůže," říká v rozhovoru pro Hamburger Morgenpost novopečený kapitán Gonther.  

 

Zdroj: mopo.de